Innopolis Marble Run Challenge

Innopolis Marble Run Challenge
Neljapäev, 15. oktoober 2020
Kell: 12:30-14:30

Kaheliikmeline võistkond ehitab papist seinale erinevatest etteantud materjalidest rennide süsteemi, millel ülevalt alla veerev marmorkuul peab teekonna läbima täpselt etteantud aja jooksul. Läbimisteekonna aeg kuulutatakse välja vahetult enne võistluse algamist. Lisaks ajalisele täpsusele hinnatakse ka rennistiku keerukust, seega mida põnevam ja loomingulisem on süsteem, seda suurem on võiduvõimalus. Ehituseks on aega 60 minutit.

Parimatele auhinnad!

12k

0

Jaga

Reeglid

Võistlus ,,Marble run challenge”

1. Aeg ja koht

1.1. Võistlus toimub 15. oktoobril 2020, kell 12:30-14:30

1.2. Tallinna Tehnikaülikooli aulas, Ehitajate tee 5, Tallinn.

2. Võistluse eesmärk

2.1. Populariseerida ehitusinseneri elukutset.

2.2. Pakkuda ehitusvaldkonna valinud üliõpilastele praktilist kogemust, teadmiste rakendamist ning seeläbi lisandväärtust õpingute kõrvale.

3. Võistluse lähteülesanne ja süsteem

3.1 Võistlejatel tuleb ehitada tugevast materjalist seinale rennide süsteem, millel ülevalt alla veerev marmorkuul peab teekonna läbima täpselt etteantud aja jooksul. 

3.2 Läbimisteekonna aeg antakse võistlejatele teada vahetult enne algust.

3.3 Tugevast materjalist seinad on fikseeritud 80° kaldenurgaga ruumi seina suhtes. 

3.4. Kasutatav ehitusmaterjal:

3.4.1 70x100 cm kõvast materjalist sein.

3.4.2 600x800 cm pappi.

3.4.3 Tualettpaber hülss.

3.4.4 Plastpudel.

3.4.5 Šašlõkki vardrad

3.5. Töövahendid:

3.5.1. Marmorkuulid, käärid, kipsinuga, harilik pliiats, joonlaud, liimipüstol ja -pulgad, marker 

3.6. Ehitamine

3.6.1. Rennistiku ehitamiseks ettenähtud aeg on 1 astronoomiline tund.

3.6.2. Rennistiku ehitamiseks võib kasutada vaid võistluse korraldajalt saadud materjali ja töövahendeid (loetletud punktides 3.4. ja 3.5).

3.6.3. Võistlejad peavad markeriga fikseerima marmorkuuli teekonna algus- ja lõpp-punkti. 

3.7. Testimine 

3.7.1 Kui aeg on möödunud, alustatakse süsteemide testimisega

3.7.2. Ehitatud süsteem asetatakse fikseeritud nurgaga alusele. 

3.7.3. Üks võistkonnaliige asetab marmorkuuli rennistiku algusesse. Selle liikuma hakkamisel alustavad kohtunikud aja mõõtmist rennistiku märgitud lõpp-punktini.  

3.7.4. Katse loetakse ebaõnnestunuks kui marmorkuul ei läbi tervet teekonda, st ei jõua algpunktist lõpp-punkti.

3.7.5. Kokku saab sooritada kolm testkatset.


 

4. Osalejad

4.1. Võistlus on meeskondlik. Võistkonnas on kaks liiget.

4.2. Võistlusest osavõtt on tasuta.

4.3. Võistlusele ei ole seatud vanusepiirangut.

4.4. Võistlusel osalejatel on soovituslik mõelda valmis rennistiku oletatav kujundus.

4.5. Võistlusest osavõtt on omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja vastutust ei kanna. 

5. Registreerimine

5.1. Võistlusele registreerimine toimub elektrooniliselt BuildITi kodulehel.

5.2. Vabade kohtade olemasolul on võimalus võistluspäeval registreeruda ka kohapeal enne ürituse algust.

5.3. Registreerimisega annavad osalejad nõusoleku kasutada neist ürituse ajal tehtud fotosid ja filmimaterjali ürituse turundamiseks.

6. Paremusjärjestuse selgitamine

6.1. Paremusjärjestuse määrab suurima punktide arvu saanud võistkond

6.2. Punktide arvu määrab 2 tegurit.

6.2.1. Ajaline täpsus- võistkondade parimate katsete ajad reastatakse ja vastavalt sellele jaotuvad punktid; täpseim tulemus saab 20 punkti, täpsuselt teine tulemus 18 punkti jne. 

6.2.2. Kujunduslik keerukus- hinnatakse ehitatud rennistiku keerukust ja seal kasutatud elemente; parima kujundusega rennistikud reastatakse, kus parim rennistik saab 10 punkti, paremuselt teine 9 punkti jne. 

6.3. Kui kahel võistkonnal on punktide arv võrdne, võidab täpsema ajaga lõpetanud meeskond. Kui kahel meeskonnal on ajad võrdsed, aga ühel on rohkem kui vaja ja teisel vähem. Eelistatakse vähem aega kulunud meeskonda.

6.4. Tingimusel, kui täpseim aeg on võrdne võetakse arvesse 2. parim tulemus.

7. Autasustamine

7.1. I-III koha saavutanud võistlejaid premeeritakse auhindadega.

7.2. Parim gümnaasiumi arvestuses meeskond premeeritakse eriauhinnaga.

8. Korraldaja

8.1. Marbel Runi võistluse patroon on Innopolis Insenerid OÜ

8.2. Ürituse korraldajad: Inseneriteaduskonna Üliõpilaskogu MTÜ.

8.3. Võistluse kohtunikud: 

8.4. Võistluspäeva peakohtunik: Mattias Liiv 

*Võistluse korraldajad jätavad endale õiguse vajadusel võistluse läbiviimisel muudatusi teha.


 

Konverentsipäev 14. oktoober

BuildIT 2020 on Tallinna Tehnikaülikooli seitsmes igaastane tudengite poolt korraldatav rahvusvaheline suurüritus, mis koosneb konverentsipäevast ja võistluspäevast.

Konverentsi teemaks on “Tuleviku linn”, mis keskendub transpordile, hoonete ehitusele ja keskkonna ning energia säästmisele.

Esinejateks on edukad ettevõtjad, teadurid, insenerid ning avaliku sektori esindajad, kes tutvustavad kuulajatele...

Vaata rohkem
Võistluspäev 15. oktoober

NB! Kohtade arv on piiratud ja tagatud on võistlejate hajutatus! Maskide kandmine on kohustuslik!

Ootame Sind ja Sinu meeskonda BuildIT-i võistluspäevale oma teadmisi praktiseerima ja auhindu võitma.

Võistluspäevast võivad osa võtta kõik huvilised – nii gümnaasiumiõpilased, tudengid kui ka lihtsalt ehitushuvilised. Võistlused nõuavad erinevaid oskusi ja arendavad uusi mõttesuundi, kuid on samas...

Vaata rohkem
Toetajad

Meie suurim vara on meie toetajad. Nendeta ei saaks BuildIT 2020 toimuda ja Teie meie üritusel osaleda. Oleme tänulikud nii meie toetajatele kui ka osalejatele, et annate meile võimaluse igal aastal taas seda suursündmust korraldada. Eriline tänu just Teile, meie kallis toetaja, et oled meiega ka sel aastal. Lähema tutvuse sobitamiseks oleme palunud neil vastata paarile küsimusele. Muuhulgas võib silma jääda...

Vaata rohkem
SOOVITAME SOOVITAME

Me vastame teile meeleldi

Valige üks ülalolevatest suhtluskanalitest