menu

Ürituse registreerimise meisterlikkus - 10 võtmestrateegiat maksimaalse osaluse saavutamiseks

Vähesed sündmuse planeerimise aspektid on olulisemad kui registreerimisprotsess. Suurepärase registreerimisstrateegia abil ei suurenda mitte ainult piletimüüki ja tulu, vaid ka paneb rohkem osalejaid teie ja teie sponsorite lähedusse, mis on iga eduka ürituse võtmetähtsusega osa.

Kuid see ei tähenda, et ürituste registreerimismäära suurendamine on lihtne. Pidage meeles, et iga pileti teisel poolel on reaalne inimene, kelle soovid ja vajadused te peate rahuldama. Nad ootavad probleemivaba kogemust algusest lõpuni ja see kehtib ka registreerimisprotsessi kohta.

Alates ürituse reklaamimisest kuni registreerumiseni ja selle vahel on palju tegureid, mida arvesse võtta. Vaatleme igaüht lähemalt ja arutame 10 ürituse registreerimisstrateegiat, mida saate kasutada, et maksimeerida osalemist oma eelseisval üritusel.

Registreerimiste suurendamine ürituse turunduse abil

Sõltumata sellest, millist tüüpi üritust te planeerite, olgu see siis veebipõhine üritus, hübriidne või näost-näkku, peaks registreerimisprotsess algama ürituse reklaamimisega. Lõppude lõpuks ei saa ju keegi osaleda üritusel, millest ta ei tea, või? Siinkohal tuleb mängu teie turundusstrateegia.

Ürituse turundusstrateegia on see, mille järgi see kõlab: organiseeritud, sihipärane lähenemine, et suurendada piletimüüki võimalikult palju. Suurendades strateegiliselt oma sihtrühma teadlikkust, suudate neid suurema tõenäosusega veenda registreeruma.

Samas ei ole mingit garantiid, et registreerujatest ka tegelikult külastaja saab. Teisisõnu, isegi kui nad registreeruvad, ei pruugi nad kohale tulla. Tegelikult väheneb ürituste külastatavus kõikjal, vähemalt võrreldes pandeemiale eelneva tasemega.

Seepärast tuleb potentsiaalsed külastajad veenda. Ürituse korraldajana on teil mitu võimalust. Siin on teie käsutuses mõned peamised ürituse turundustaktikad:

Sisuturundus

Sisuturundus on turundusstrateegia, mis kasutab erinevaid meediavorme - blogisid, videoid, podcaste ja e-raamatuid -, et meelitada, kaasata ja hoida sihtrühma. Ja teate, mida? See toimib.

Üle 80% turundajatest ütleb, et sisuturundus on aidanud neil viimase 12 kuu jooksul edukalt suurendada brändi tuntust. Veelgi olulisem on see aidanud luua juhtumeid, suurendada müüki ja meelitada osalejaid ühele või mitmele isikliku, virtuaalse või hübriidüritusele.

Looge sisu, mida teie potentsiaalsed külastajad leiavad kasulikuks, ja postitage see sinna, kus nad seda näevad. Lisage alati link registreerimisvormile, et huvilised saaksid hõlpsasti tehingu lõpule viia või saada lisateavet.

Sotsiaalmeedia turundus

Sotsiaalmeediat kasutavad iga päev miljardid inimesed ja see arv ainult kasvab. Lihtsalt öeldes ei ole ehk ühtegi lihtsamat viisi, kuidas oma potentsiaalsete külastajatega ühendust võtta, kui veebis.

Mõelge, milliseid platvorme teie sihtrühm kõige rohkem kasutab, ja postitage nendes kanalites. Hoidke sisu pidevas voolus, kuid ärge koormake neid teabega üle. Hea rusikareegel on 4:1:1 reegel. Üldiselt tähendab see, et igast kuuest jagatavast postitusest neli peaks olema hariv, üks peaks olema pehme müügipostitus ja üks peaks olema teie ürituse kõva müügipostitus.

E-posti turundus

Markletic'i 2021. aasta uuringu kohaselt peab 76% turundajatest e-turundust parimaks viisiks ürituse registreerimise suurendamiseks. Sarnaselt sotsiaalmeediale on ka e-post üks tõhusamaid viise potentsiaalsete liikmeteni jõudmiseks, sest peaaegu kõigil on e-posti aadress.

Ärge aga liialdage sellega. E-kirjad peaksid olema lühikesed, informatiivsed ja väärtuslikud. Isikupärastage e-kirjad vastavalt sellele, kus iga potentsiaalne klient on oma teekonnal. Näiteks ärge tuletage kellelegi meelde, et ta peaks registreeruma, kui ta on seda juba teinud.

Ürituse veebisait

Mis mõte on teie turundustegevusel, kui te ei anna potentsiaalsetele osalejatele võimalust teie ürituse kohta rohkem teada saada? Veelgi hullem, kuidas te ootate, et nad registreeruksid, kui teil ei ole registreerimislehte?

Seepärast mängib teie ürituse veebisait olulist rolli teie ürituse edukuses. Siit peaksid inimesed kergesti leidma kogu vajaliku teabe: ürituse kirjeldus, päevakava, alguskuupäev, ajakava, esinejate elulookirjeldused, sponsoriteave ja palju muud.

Järgnevalt käsitleme üksikasjalikumalt, kuidas ürituse registreerimislehte kõige paremini luua, kuid vahepeal ärge unustage oma veebilehe välimust ja kujundust. Kujundus peaks olema atraktiivne ja huvitav, kuid mitte liiga põnev. Halb kasutajakogemus võib heidutada neid, kes soovivad registreeruda.

10 strateegiat registreerimisprotsessi optimeerimiseks

Tõhus üritusele registreerimise strateegia suurendab piletimüüki ja maksimeerib osavõttu. Kuidas? Kõige lihtsama registreerimisprotsessi abil.

Vaatame 10 ürituse registreerimisstrateegiat, mida saate kasutada just selleks.

1. Proovige varajast registreerimist

Varajase registreerimise soodustuste pakkumine on suurepärane viis registreerimise stimuleerimiseks, premeerides esimesi registreerujaid ajaliselt piiratud hindadega. Reeglina on allahindlused 10-25% tavahinnast.

Kui seda tehakse õigesti, on varajane registreerimine võimas vahend üritusel osalemise suurendamiseks. Lisaks ootuse loomisele aitab see korraldajatel valmistuda ürituse planeerimise protsessi järgmisteks etappideks. Varajase broneeringu pakkumise edukust hinnates saavad korraldajad paremini aru, milline on osavõtjate arv ja kuidas nad peavad oma turundusstrateegiat kohandama, et vahe tasa teha.

2. Tasemepõhine hinnakujundus ja grupi registreerimine

Nii nagu te ei tohiks panna kõiki mune ühte korvi, ei tohiks te ka eeldada, et üks piletihind sobib kõigile teie potentsiaalsetele külastajatele. Ühe valiku asemel annab mitmetasandiline hinnastrateegia teie sihtrühmale rohkem valikuvõimalusi.

Madalama tasandi piletite pakkumine on suurepärane võimalus muuta teie üritus kättesaadavamaks ka neile, kes muidu teie hinnaklassist välja jääksid. Näiteks kui korraldate mitmepäevast konverentsi, võivad mõned inimesed osaleda ainult ühel päeval. Need inimesed ei ole tõenäoliselt valmis maksma täishinda vaid osa kogemuse eest.

Teine võimalus konversioonide suurendamiseks on lubada grupi registreerimist. See lähenemisviis võimaldab ühel inimesel maksta mitme inimese eest. See on liikme jaoks mugavam ja on mõistlik ettevõtte külastajate jaoks, kes registreerivad oma kolleegide nimel.

3. Hoidke küsimused minimaalseks

Ärge paluge üritusel osalejatel täita standardset registreerimisvormi. Veenduge, et see on kohandatud teie vajadustele ja sisaldab kõiki välju, mida vajate ürituse edukuse hindamiseks.

Samal ajal ärge koormake registreerijaid liiga paljude küsimustega. Kõige parem on kasutada lühikesi ja kokkuvõtlikke registreerimisvorme. Üldiselt, mida rohkem välju palute inimestel täita, seda tõenäolisem on, et nad lahkuvad lehelt.

Vihje: Kaaluge tingimusliku loogika funktsiooniga logimislahenduse kasutamist. Tingimusloogika abil saate lisada registreerimisvormile järelküsimusi, mis personaliseerib registreerimisprotsessi veelgi, vähendab üldist registreerimisaega ja aitab parandada registreerumise määra.

4. Aktiveerige oma kõnelejad ja sponsorid

Tõenäoliselt on teie esinejad ja sponsorid vähemalt teie sihtrühmale hästi tuntud. Kui see on nii, siis kasutage nende kuulsust enda kasuks, paludes neil aidata teie üritust reklaamida.

Paluge VIP-külalistel jagada registreerimislehte sotsiaalmeedias. Kokkuleppe osana võite paluda neil ka teatud arvu postitusi jagada ja vestelda potentsiaalsete osalejatega, et aidata sõna levitada.

Samamoodi saavad sponsorid luua veelgi rohkem elevust, kui nad oma nime (ja individuaalseid reklaame) teie üritusele lisavad.

5. Looge kiireloomulisuse tunnet

"Osta kohe, enne kui varud otsa saavad! Ainult piiratud aja jooksul! Aeg pileti ostmiseks hakkab otsa saama!".

Kõiki neid fraase ühendab see, et nad annavad edasi kiireloomulisuse tunnet. Kui teete sama oma ürituse reklaamiga, saate julgustada potentsiaalseid osalejaid tegutsema, enne kui on liiga hilja.

Üks võimalus registreerumise suurendamiseks on korraldada kingitusi ja pakkuda auhindu. Näiteks võivad esimesed osalejad, kes registreeruvad teatava sooduskoodi abil, olla loosimise võitjad. Või saavad nad üritusele saabudes piiratud paketi auhindadega. Sõltumata preemiast, võimaldab see kasutada FoMO (Fear of missing out).

6. Hoidke bränding järjepidevana

Parim tava on säilitada oma ettevõtte brändingu ja ülejäänud ürituse registreerimisprotsessi vahel järjepidevus. See on eriti oluline ürituse veebisaidi või registreerimislehe puhul.

Registreerimislehe kujundus peaks olema teie kuvandiga pealaest jalatallani kooskõlas. Kasutage lihtsa Google'i vormi asemel täielikult bränditud lehekülge, mis on koheselt äratuntav kui teie oma. See aitab suurendada potentsiaalsete osalejate usaldust. Alates värvidest ja logost kuni keele ja intonatsioonini on oluline olla alati brändi.

7. Kasutage registreerimistarkvara

Tõhus ürituse registreerimisstrateegia on selline, mis muudab protsessi võimalikult lihtsaks, mistõttu paljud korraldajad kasutavad ürituse registreerimistarkvara.

Ürituse registreerimistarkvara võtab veebipõhise registreerimise puhul kasutusele funktsioonirikka lähenemisviisi, mis võimaldab korraldajatel kohandada protsessi iga aspekti. Kasutajasõbraliku kasutajaliidese abil on registreerimisvormidel lihtne navigeerida ja neid on veelgi lihtsam täita vaid mõne minutiga.

8. Jälgige analüütikat

Parim osa digitaalse registreerimislahenduse kasutamisel on usaldusväärse analüütika automaatne kogumine. See muudab lihtsaks piletimüügi võrdlemise võrdlusnäitajatega, et hinnata edusamme ja kohandada strateegiaid vastavalt.

9. Järeltegevuste personaliseerimine pooleliolevate registreerimiste puhul

Lisaks viimasele punktile võimaldab ürituse registreerimistarkvara jälgida ka juhtumeid, mille puhul on oht, et need ei konverteeru. Integreerides registreerimise e-turundusega, saate jõuda potentsiaalsete külastajateni, kes jätavad registreerimisvormi, ja julgustada neid registreerimist lõpule viima.

10. Tehke oma sait mobiilisõbralikuks

Tänapäeva inimesed on oma olemuselt mobiilsed. Suurel enamusel inimestest on nutitelefonid kogu aeg kaasas, mis tähendab, et nad vaatavad teie registreerimislehte tõenäolisemalt mobiilseadmes. Veenduge, et optimeerite oma ürituse veebisaiti või veel parem, et teie kaubamärgiga ürituse rakendus oleks võimalikult sujuv mobiilikogemus.

Alustage oma järgmist üritust OnlineExpo platvormiga

Ürituse registreerimisstrateegiate rakendamine on veelgi lihtsam, kui kasutate kõrgetasemelist ürituste haldamise platvormi, nagu OnlineExpo.

Täieliku funktsiooniga lahendusena saate juurdepääsu paljudele tööriistadele, mis ühtlustavad ürituse planeerimise protsessi algusest lõpuni. Dünaamilise piletimüügifunktsiooniga registreerimistarkvarast kuni õmblusteta andmekogumise ja aruandluseni saate seda kõike teha ühe tervikliku platvormiga.

Kas olete valmis proovima? Taotlege tasuta personaalset demoülevaadet juba täna.

Samuti soovitame lugeda:

9 pilkupüüdvat ideed müüja laua väljapanekuks

Lisateavet OnlineExpo ürituste platvormi võimaluste kohta